SocialLane op de Business Beurs Haaglanden

31/10 jongstleden vond de tweede editie plaats van de Business Beurs Haaglanden. Een beurs voor ondernemers in de regio Haaglanden. De eerste editie was een succes, maar een stijging van het aantal bezoekers was een doel voor de tweede editie.

Om de ondernemers in de regio met elkaar te verbinden via social media, was het van belang dat social media werd ingezet door Business Beurs Haaglanden. Uitbesteden was voor Business Beurs Haaglanden dé oplossing, aangezien het door hen nogal eens werd vergeten. En met trots werd er voor SocialLane gekozen.

3,5 maand voor de beurs werd een strategie uitgestippeld door middel van een strategiesessie, die uiteindelijk verder ging dan alleen de inzet van Social Media. Zo werd er advies gegeven over online kanalen als de website en mailing, maar ook over offline kanalen zoals de flyers.

Voor een periode van drie maanden werd er intensief gecommuniceerd op Social Media en zijn de uiteindelijk cijfers mooi om te vermelden.

2012      2013

Facebook Likes:             67          351         (↑ 424%)
Twitter volgers:             212        447         (↑ 111%)
Bezoekers beurs:         391         510         (↑ 30%)

 

Tijdens de Business Beurs Haaglanden verzorgde SocialLane de webcare voor Business Beurs Haaglanden. Alle berichtgeving met betrekking tot de beurs werd gescand en vervolgens werd er adequaat op gereageerd.  Organisator Monique Schipper was zeer tevreden met de stijging van het aantal bezoekers en de samenwerking. Wij kijken terug op een zeer geslaagd project en de berichtgeving van de bezoekers bevestigde dit nogmaals.

De stand van SocialLane tijdens Business Beurs Haaglanden 2013

business beurs haaglanden

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.