Let’s meet: 070-3229083
Op zoek naar saleskansen? Haal concrete leads uit social media en andere online kanalen. Onze marketeers zijn specialist in het monitoren van social media en halen berichten met concrete koopsignalen uit o.a. social media, blogs en fora.
Benieuwd wat mensen op het internet bespreken, vragen of delen? Met social media monitoring wordt het internet ineens heel tastbaar.
Wij scannen meer dan 400.000 kanalen zoals social media, blogs, fora en nieuwssites. Hieruit halen wij berichten over een bedrijf, de business of koopsignalen. De monitor herkent het sentiment, op welke kanalen de berichten staan en wie ze heeft geplaatst. Dit is waardevol voor de online reputatie van een bedrijf, voor sales kansen of voor een marketingstrategie.
De tool is tevens geschikt voor social-mediamanagement. Vanuit een overzichtelijk dashboard kun je berichten publiceren, inplannen en direct beantwoorden. En met de alertfunctie worden berichten direct doorgestuurd naar de smartphone. Kortom, door het inzetten van monitoring van social media krijg je grip op social media en ben je de concurrentie net een stap voor!
Webcare is het aanbieden van online klantenservice. Iedereen praat tegenwoordig online over bedrijven en over producten/diensten. Er worden steeds meer kanalen ingezet bij webcare. Naast Facebook en Twitter wordt ook WhatsApp steeds vaker ingezet.
SocialLane helpt bedrijven in de regio Den Haag met het inzetten van webcare. Wij scannen 400.000 online bronnen waar er direct en indirect wordt gesproken over het bedrijf of product/dienst. Daarbij kunnen wij samen een strategie uitstippelen die bepaalt hoe je als bedrijf het beste kunt reageren op berichten. Wij maken gebruik van een tool waarin je in één overzicht al je social media kunt onderhouden. Zo ben je altijd in staat om in één omgeving te reageren op berichten die online worden geplaatst.
“Kies voor een doelgerichte inzet van social media door, met de inzet van social monitoring, inzicht te creëeren in de online koopsignalen en het contact met de doelgroep te vergemakkelijken.”
Iris Verheul, online marketeer
Onze marketeers hebben veel ervaring met het maken van social dashboards. Een online overzicht van wat er over het bedrijf of evenement wordt gezegd. Een dashboard is erg leuk en handig om op te hangen op kantoor of om te gebruiken tijdens een evenement. Zo is de communicatie-afdeling in een oogopslag op de hoogte van de online berichtgeving.
Kom gezellig een bakkie doen in de haven.
Wil jij zelf aan de slag gaan met online marketing? Volg dan een opleiding van Dutch Marketing Academy. Alle opleidingen en cursussen zijn met begeleiding van onze ervaren marketeers.
Ontvang één keer per maand een nieuwsbrief vol met de laatste trends, kennisartikelen en nieuws!