Online marketing voor NL-ix: The Neutral Interconnect Days 2019

nl-ix

Online marketing aanpak

Om de naamsbekendheid en de online community te vergroten, zetten wij voorafgaand aan het event wekelijks social advertising in. Een goed gevulde contentkalender zorgt voor het behalen van doelstellingen als: meer registraties en meer sociale interacties.

NL-ix internationaal opereert in een hele specifieke technische branche, waardoor we ook via Google rondom specifieke trefwoorden het event kunnen promoten. Google Ads is daarom naast Social Media ook een belangrijk marketingmiddel.

Met een livestream op Twitter verzorgen wij ook tijdens het event voor interessante content over sprekers en het programma.

Werkzaamheden

50%

Meer bereik op Facebook

17.700

Views op LinkedIn over Event

17

Social Media Ads campagnes

Wil je meer weten over onze werkwijze? Maak een afspraak en wij vertellen je graag meer!

Bovenaf Kurhaus 1500x1000

Bekijk ook andere projecten!

Online Marketing

Anamet Europe: marketeer op locatie

Online Marketing

Fonds slachtofferhulp

Websites

MKE Groep

Websites

ONL voor Ondernemers

Websites

BLOW Beach House

Websites

Canon Business Center Nederland

We hebben nog meer cases waar we ontzettend trots op zijn