Online marketing voor NL-ix: The Neutral Interconnect Days 2019

nl-ix

Online marketing aanpak

Om de naamsbekendheid en de online community te vergroten, zetten wij voorafgaand aan het event wekelijks social advertising in. Een goed gevulde contentkalender zorgt voor het behalen van doelstellingen als: meer registraties en meer sociale interacties.

NL-ix internationaal opereert in een hele specifieke technische branche, waardoor we ook via Google rondom specifieke trefwoorden het event kunnen promoten. Google Ads is daarom naast Social Media ook een belangrijk marketingmiddel.

Met een livestream op Twitter verzorgen wij ook tijdens het event voor interessante content over sprekers en het programma.

Werkzaamheden

50%

Meer bereik op Facebook

17.700

Views op LinkedIn over Event

17

Social Media Ads campagnes

Wil je meer weten over onze werkwijze of ben je benieuwd naar het resultaat?

Bovenaf Kurhaus 1500x1000

Bekijk ook andere projecten!

Websites

Canon Business Center Nederland

Online Marketing

Werkse

Online Marketing

LifeCheck campagne budgetcoaching

Websites

Duiker

Online Marketing

Miljoenenontbijt 2023

Websites

Avifauna

We hebben nog meer cases waar we ontzettend trots op zijn