Social Media marketing
Steeds meer communicatie verloopt via social media. Voor bedrijven biedt dit veel kansen om de naamsbekendheid te vergroten, directer in contact te komen met relaties en om nieuwe klanten te bereiken.
Geen omkijken meer naar de content op social media voor je bedrijf. De contentspecialisten bij SocialLane werken een contentstrategie uit en ontwerpen en plaatsen alle content op de Social Media kanalen.
Een groter bereik, meer volgers en/of website klikken door middel van aantrekkelijke advertenties. SocialLane ontwikkelt campagnes op Facebook, Instagram, Twitter en LinkedIn.
Wil je meer kennis hebben om zelf social media zakelijk goed in te zetten? Dan bieden wij meerdere zakelijke Social Media Trainingen & workshops. Zoals een LinkedIn Training, Facebook Training en onze bekende training Werven via Social Media.
Met Social Monitoring maken wij inzichtelijk op welke social media, blogs en fora de doelgroep zich begeeft. Hoe de concurrenten online communiceren en wie er over de producten en/of diensten praten. In te zetten voor strategie, webcare en het vinden van leads.
Voor ieder bedrijf zijn de succesfactoren anders. Hierom starten wij iedere samenwerking met een social media brainstormsessie en bepalen wij o.a. de doelstelling, de doelgroep en de beschikbare tijd. Is er kennis binnen de organisatie en welke boodschap moet worden gecommuniceerd. Is er al een contentstrategie of wie gaat de content creëren? Vervolgens is het proces altijd maatwerk. Gaan we aan de slag voor een eenmalige campagne of gaan wij het komend jaar de social media accounts beheren en advertising inzetten voor optimaal resultaat.
Wat het project ook is, SocialLane gaat altijd voor Online Succes!
Je vraagt je misschien af: wat zijn nou precies de voordelen van het inzetten van social media?
Het actief inzetten van social media draagt bij aan de kans om hoger in google te komen met je website. Naast de zichtbaarheid van je website, ben je met een social media account ook vindbaar voor klanten die zich op social media begeven.
Daarnaast draagt het inzetten van social media bij aan branding van producten/diensten. Naast branding is social media ook belangrijk voor klantrelaties: snelle service via webcare.
Naast dat social media voor de klanten van je bedrijf belangrijk is, is het ook belangrijk voor toekomstige werknemers. Social media geeft ‘een kijkje in de keuken’. Maar ook kan je zelf actief LinkedIn inzetten om kandidaten te werven voor een functie.
Heb je een vraag over social media en wat SocialLane kan doen voor jou? Neem gerust contact met ons op!