Wat is gesponsorde content?

Social Media Online Kennisbank
Wat is gesponsorde content?

Gesponsorde content is een vorm van content dat betaald is door een organisatie of bedrijf. Bij dit soort content wordt een product of dienst gepromoot en de publisher krijgt hiervoor betaald. Gesponsorde content is vaak te vinden tussen alle andere content op een social mediakanaal of website en is een onderdeel van content marketing.

Bij gesponsorde content is het altijd belangrijk om aan te geven dat het om een advertentie gaat, zoals op Instagram de ‘betaald partnerschap met…’.

Social media uitbesteden aan SocialLane

SocialLane is dé social media expert die bedrijven helpt met het op de juiste manier inzetten van social media. Wij zorgen voor regelmaat, zichtbaarheid, branding, advertenties en promoties, webcare en content creatie. Dit leidt tot meer business voor zowel B2C als B2B.

Als je kiest voor het uitbesteden van social media dan weet je zeker dat er regelmatig content wordt geplaatst en dat deze aansluit bij de tone of voice van het bedrijf. Je hebt geen omkijken meer naar je social media, de verschillende kanalen op social media worden op de juiste manier ingezet en marketing doelstellingen worden behaald.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Relevante kennisbank artikelen
Wil je meer kennis vergaren?

SocialLane Academy biedt specifieke cursussen en een complete online marketing opleiding.