Let’s meet: 070-3229083
Wist je dat je maar 10% van de volgers bereikt met je berichten op social media? Daarnaast is jouw doelgroep een stuk groter dan het aantal volgers van de bedrijfspagina. De volledige doelgroep kun je helaas niet alleen bereiken met social-mediaberichten. Daarom zijn de advertenties op social media in het leven geroepen om het bereik van jouw berichten te vergroten of om het aantal volgers van de bedrijfspagina te vergroten.
Onze ervaren marketeers helpen bedrijven meer online succes te realiseren met effectieve advertenties op social media. Wij houden daarbij altijd rekening met de doelgroep, de kenmerken van de afzonderlijke social-mediakanalen en de doelstellingen. Onze consulenten hebben veel ervaring in adverteren op de volgende social media:
Adverteren op social media is een mooie manier om de doelgroep te bereiken. Ieder kanaal heeft echter zijn eigen kenmerken en opties. SocialLane is specialist in het adverteren via Facebook, LinkedIn, Twitter en Instagram.
Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua.
Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua.
Facebook is nog steeds het grootste sociale medium van Nederland. Dit platform is vooral ideaal om in te zetten voor de B2C-markt, omdat je via Facebook heel specifiek kunt targeten op bepaalde interesses van personen.
LinkedIn wordt gezien als hét zakelijke social-mediaplatform en past perfect in een goede B2B-strategie. Via LinkedIn kun je heel specifiek je zakelijke doelgroep bereiken en hen omzetten in kwalitatieve leads.
Twitter biedt uitgebreide mogelijkheden om snel en direct in contact te komen met potentiële klanten. Je kunt hier heel specifiek targeten. Niet alleen door het inzetten van advertenties op personen met bepaalde interesses. Maar ook door te targeten op de volgers van andere accounts met dezelfde doelgroep kan er specifiek geadverteerd worden.
Instagram wordt veelal gebruikt door de jongere generaties t/m 35 jaar. Het platform is vooral gericht op visuele content. Is jouw doelgroep aanwezig op Instagram? Dan is Instagram een uitermate geschikt advertentiekanaal om op visuele wijze gericht te adverteren. Je hebt hierbij dezelfde targetingmogelijkheden als op Facebook.
Onze social-mediaspecialisten maken gebruik van A/B testing om te bepalen welke advertenties betere resultaten opleveren. Wij stellen meerdere advertenties op met verschillende teksten en visuals. Vervolgens monitoren en analyseren we welke advertenties het beste presteren. Met deze methode zien we welke advertenties de meeste doelstellingen worden bereikt. Doelstellingen kunnen zijn:
Kom gezellig een bakkie doen in de haven.
Wil jij zelf aan de slag gaan met online marketing? Volg dan een opleiding van Dutch Marketing Academy. Alle opleidingen en cursussen zijn met begeleiding van onze ervaren marketeers.
Ontvang één keer per maand een nieuwsbrief vol met de laatste trends, kennisartikelen en nieuws!