Adverteren via social media

Wist je dat je maar 10% van de volgers bereikt met je berichten op social media? Daarnaast is jouw doelgroep een stuk groter dan het aantal volgers van de bedrijfspagina. De volledige doelgroep kun je helaas niet alleen bereiken met social-mediaberichten. Daarom zijn de advertenties op social media in het leven geroepen om het bereik van jouw berichten te vergroten of om het aantal volgers van de bedrijfspagina te vergroten.

IMG_3481

Adverteren op social media

Onze ervaren marketeers helpen bedrijven meer online succes te realiseren met effectieve advertenties op social media. Wij houden daarbij altijd rekening met de doelgroep, de kenmerken van de afzonderlijke social-mediakanalen en de doelstellingen. Onze consulenten hebben veel ervaring in adverteren op de volgende social media:

Vormen van adverteren

 

 

Adverteren op social media is een mooie manier om de doelgroep te bereiken. Ieder kanaal heeft echter zijn eigen kenmerken en opties. SocialLane is specialist in het adverteren via Facebook, LinkedIn, Twitter en Instagram.

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua.

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua.

 

Facebook is nog steeds het grootste sociale medium van Nederland. Dit platform is vooral ideaal om in te zetten voor de B2C-markt, omdat je via Facebook heel specifiek kunt targeten op bepaalde interesses van personen.

online marketingbureau met Google
IMG_3359

A/B testing

Onze social-mediaspecialisten maken gebruik van A/B testing om te bepalen welke advertenties betere resultaten opleveren. Wij stellen meerdere advertenties op met verschillende teksten en visuals. Vervolgens monitoren en analyseren we welke advertenties het beste presteren. Met deze methode zien we welke advertenties de meeste doelstellingen worden bereikt. Doelstellingen kunnen zijn: