Online marketing voor ViaAVIA op Facebook

ViaAvia

Online marketing aanpak

Wij adviseerden om social media in te zetten om de naamsbekendheid te vergroten en het aantal geregistreerden te laten toenemen. In overleg hebben wij voor deze campagnes gekozen voor Facebook. Hiervoor hebben wij een content planning gemaakt voor de berichtgeving, bestaande uit o.a. polls, aanbiedingen en Doe mee en maak kans acties winacties. Doel hiervan was om de acties en aanbiedingen onder de Facebook volgers te delen.

Naast de reguliere berichtgeving hebben wij Facebook Ads ingezet om enerzijds de naamsbekendheid te vergroten bij niet-Facebook leden en anderzijds om het aantal geregistreerden van ViaAVIA.nl te vergroten. Hiervoor hebben wij bewust in de directe omgeving van de AVIA-tankstations geadverteerd om zo de juiste doelgroep te bereiken.

Facebook advertenties

Resultaten campagne

376.829

Personen bereikt

350

Leden erbij

3,5%

Converciepercentage

17%

Van het webverkeer komt via Facebook Ads

Wil je meer weten over onze werkwijze?

Loyaltyprogramma Promotie

Zie het resultaat

Bekijk ook andere projecten!

Websites
Avifauna
Websites
Quinton
Websites
Studio Spaak
Websites
Ondernemersgala
Websites
Linda Wes
Websites
Fysioplein

We hebben nog meer cases waar we ontzettend trots op zijn

×