Online marketing voor PLUS Fahrenheitstraat

Plus Fahrenheitstraat

klant

PLUS Fahrenheitstraat

Soort project

Marketing

Het resultaat

Bekijk website

“Met welke boodschap en online marketing uitingen kunnen we de doelgroep bereiken?”

Supermarkt de PLUS in de Fahrenheitstraat, Den Haag, is uniek in hun aanbod van lokale en verantwoorde producten. In ‘De Keuken van PLUS’ worden dagelijks verse gerechten bereidt die klanten makkelijk thuis op kunnen warmen. Dit is gemakkelijk, verantwoord en gezond. Daarnaast kunnen klanten bij de PLUS terecht voor (h)eerlijke producten uit de buurt. Bijvoorbeeld brood van de lokale bakker of bieren van Haagse brouwers.

De PLUS Fahrenheitstraat wil zijn naamsbekendheid vergroten en een hechte online community opbouwen. Daarvoor zet SocialLane social media en social ads in.

Werkzaamheden

45%

Stijging in pagina-likes op Facebook in vier maanden

78%

42.300

Strategiesessie
  • Kernwaarden bepalen
  • Doelgroep in kaart brengen
  • Boodschap formuleren
  • Plan van aanpak
Social media
  • Herkenbare branding ontwerpen
  • Community building
  • Organische content op Facebook en Instagram
Plus Fahrenheitstraat

Lees ook het volgende project!

“Voor de PLUS Fahrenheitstraat beheer ik de accounts op social media en maak ik content naar aanleiding van een maandelijkse contentkalender. De persoonlijke benadering van de PLUS en het unieke, lokale assortiment maken het een bijzonder leuke supermarkt. Aan mij de taak om deze boodschap ook over te brengen op de doelgroep.”

Emma Haasnoot, Online marketeer bij SocialLane

Websites
Restaurant AREIA by Vigo
Online Marketing
Slagerij Dungelmann
Websites
Penthus
Websites
Erions
Websites
Raimondi’s Trading Company
Online Marketing
Haffkamp Campers Randstad

We hebben nog meer cases waar we ontzettend trots op zijn