DutchEnglish

Online marketing voor PLUS Fahrenheitstraat

Plus Fahrenheitstraat

klant

PLUS Fahrenheitstraat

Soort project

Marketing

Het resultaat

Bekijk website

“Met welke boodschap en online marketing uitingen kunnen we de doelgroep bereiken?”

Supermarkt de PLUS in de Fahrenheitstraat, Den Haag, is uniek in hun aanbod van lokale en verantwoorde producten. In ‘De Keuken van PLUS’ worden dagelijks verse gerechten bereidt die klanten makkelijk thuis op kunnen warmen. Dit is gemakkelijk, verantwoord en gezond. Daarnaast kunnen klanten bij de PLUS terecht voor (h)eerlijke producten uit de buurt. Bijvoorbeeld brood van de lokale bakker of bieren van Haagse brouwers.

De PLUS Fahrenheitstraat wil zijn naamsbekendheid vergroten en een hechte online community opbouwen. Daarvoor zet SocialLane social media en social ads in.

Werkzaamheden

45%

Stijging in pagina-likes op Facebook in vier maanden

78%

42.300

Strategiesessie

  • Kernwaarden bepalen
  • Doelgroep in kaart brengen
  • Boodschap formuleren
  • Plan van aanpak

Social media

  • Herkenbare branding ontwerpen
  • Community building
  • Organische content op Facebook en Instagram

Plus Fahrenheitstraat

Lees ook het volgende project!

Websites
Ondernemersgala
Websites
Linda Wes
Websites
Fysioplein
Websites
Jeugdhulp Holland Rijnland
Websites
Johannes van Dam
Websites
Valstar Simonis

We hebben nog meer cases waar we ontzettend trots op zijn