Let’s meet: 070-3229083
Google hecht steeds meer belang aan performance, relevantie en veiligheid van websites. Wij hebben daarom de website-analyse ontwikkeld. Een compleet onderzoek naar de verbeterpunten van de website, aangevuld met adviezen voor een betere vindbaarheid. Kortom een prima nulmeting voor de online positionering.
Om onze auto’s goed en veilig van A naar B te laten rijden geven we ze jaarlijks een APK-keuring. Wil je meer verkeer naar de website en de performance van de site verbeteren, dan moet je de website ook regelmatig onderhouden. Het is dan wel fijn als je weet welke punten je moet verbeteren. Met onze website-analyse brengen wij deze punten exact in kaart en geven wij een advies.
Investering website-analyse: €750,- excl. btw
Toelichting & adviesgesprek: €175,- excl. BTW
Wij doorzoeken de site op o.a.: de technische gezondheid, de laadsnelheid, de vindbaarheid, de performance en de veiligheid. Wij maken een zoekwoordenanalyse en analyseren Google Analytics. Indien beschikbaar kijken we ook naar Google Webmastertools. De resultaten leveren wij aan in een overzichtelijk document en optioneel kunnen we dit toelichten in een adviesgesprek. Wie de verbeteringen vervolgens gaat doorvoeren, is een vrije keuze. Uiteraard kunnen we daarbij ondersteunen.
We kijken of alle pagina’s daadwerkelijk openen en of er geen links zijn naar pagina’s die niet (meer) bestaan. We leveren een lijst aan met defecte pagina’s.
We controleren of de pagina technische fouten aangeeft. Ook geven we aan wat deze fouten betekenen en hoe deze opgelost kunnen worden.
Een snellere website wordt beter gevonden in Google. We kijken hoe snel de website is en welke punten er eventueel verbeterd kunnen worden om de website sneller te maken.
Hoger in Google, betekent meer websitebezoekers. We kijken hoe de vindbaarheid op dit moment is en hoe de website hoger in Google kan komen.
We geven een overzicht van het aantal websitebezoekers en hoe lang deze personen op de website blijven. Daarnaast geven we tips om de website te verbeteren zodat bezoekers langer blijven en converteren.
Niet alleen is het belangrijk dat de pagina goed gevonden wordt, maar ook dat de websitebezoekers vanuit Google op de website vinden wat ze zoeken. Hoelang deze bezoekers op de site blijven en of ze converteren, laten we zien in een overzicht.
Een website moet klantvriendelijk zijn. Bezoekers moeten gemakkelijk over de site kunnen navigeren en snel vinden wat ze zoeken. Wij kijken welke onderdelen van de website beter usable gemaakt kunnen worden.
Om goed gevonden te worden in Google moet de website geoptimaliseerd worden. Hoe deze optimalisatie ervoor staat, laten wij zien in onze analyse. Ook geven we aan hoe de website verder geoptimaliseerd kan worden.
Op welke zoektermen wordt er vaak gezocht? Daar moeten pagina’s over gemaakt worden! Wij leveren een zoekwoordenanalyse aan.
Hoe meer websites naar de website linken, hoe hoger de autoriteit volgens Google. Hoe staat het met het aantal links? Wij zoeken het uit.
Voor wie is deze analyse van de website bedoelt? En what’s in it for you?
Deze analyse geeft je als ondernemer, commercieel manager of online-marketingmanager inzichten over de huidige online performance, activiteiten en positie. De analyse is een prima start om je online propositie naar een hoger niveau te tillen. Om zo de weg in te slaan naar online succes. We brengen duidelijk in kaart waar je op wordt gevonden, hoe de mensen naar het bedrijf zoeken en op welke wijze je hieruit het hoogste rendement kunt behalen.
“Een website die technisch goed werkt en is geoptimaliseerd voor conversies is het startpunt van de weg naar online succes.”
Celeste de Zwart, contentmarketeer
Kom gezellig een bakkie doen in de haven.
Wil jij zelf aan de slag gaan met online marketing? Volg dan een opleiding van Dutch Marketing Academy. Alle opleidingen en cursussen zijn met begeleiding van onze ervaren marketeers.
Ontvang één keer per maand een nieuwsbrief vol met de laatste trends, kennisartikelen en nieuws!