Let’s meet: 070-3229083
Ons advies was om een one-page website te maken. Deze staat los van de corporate website. Deze campagnesite is helemaal ingericht op spoed hydrauliekservice. Het enige doel is om zo snel mogelijk de bezoeker tot een conversie over te laten gaan.
Om traffic naar de website te krijgen zetten we Google Ads in op de spoedservice gerelateerde zoekwoorden. Ten slotte hebben wij aangeraden om calltracking in te zetten om alle telefonische oproepen via de website te meten. Want meten = weten!
Click Through Rate
Converciepercentage
Meer oproepen per maand
Wil je meer weten over onze werkwijze? Maak een afspraak en wij vertellen je graag meer!
We hebben nog meer cases waar we ontzettend trots op zijn
Kom gezellig een bakkie doen in de haven.
Wil jij zelf aan de slag gaan met online marketing? Volg dan een opleiding van Dutch Marketing Academy. Alle opleidingen en cursussen zijn met begeleiding van onze ervaren marketeers.
Ontvang één keer per maand een nieuwsbrief vol met de laatste trends, kennisartikelen en nieuws!