Online marketing voor NL-ix: The Neutral Interconnect Days 2019

nl-ix
NL-ix: The Neutral Interconnect Days 2019
Klant
NL-ix
Soort project
Marketing
Het resultaat
Bekijk website

Online marketing aanpak

Om de naamsbekendheid en de online community te vergroten, zetten wij voorafgaand aan het event wekelijks social advertising in. Een goed gevulde contentkalender zorgt voor het behalen van doelstellingen als: meer registraties en meer sociale interacties.

NL-ix internationaal opereert in een hele specifieke technische branche, waardoor we ook via Google rondom specifieke trefwoorden het event kunnen promoten. Google Ads is daarom naast Social Media ook een belangrijk marketingmiddel.

Met een livestream op Twitter verzorgen wij ook tijdens het event voor interessante content over sprekers en het programma.

Werkzaamheden

50%

Meer bereik op Facebook

17.700

Views op LinkedIn over Event

17

Social Media Ads campagnes

Bovenaf Kurhaus 1500x1000

De samenwerking met de klant verliep erg prettig, waardoor wij volgens een strak schema te werk konden gaan.

Dion Jongmans, Senior Front-end developer / Webdesigner

Lees ook het volgende project!

Websites
Restaurant AREIA by Vigo
Online Marketing
Slagerij Dungelmann
Websites
Penthus
Websites
Erions
Websites
Raimondi’s Trading Company
Online Marketing
Haffkamp Campers Randstad
Websites
The Heed Gallery
Websites
OrcaCare
Online Marketing
PLUS Fahrenheitstraat
Websites
Ventus
Websites
Avonturia
Websites
Fancee Software

We hebben nog meer cases waar we ontzettend trots op zijn