DutchEnglish

Online marketing voor NL-ix: The Neutral Interconnect Days 2019

nl-ix

Klant

NL-ix

Soort project

Marketing

Het resultaat

Bekijk website

Online marketing aanpak

Om de naamsbekendheid en de online community te vergroten, zetten wij voorafgaand aan het event wekelijks social advertising in. Een goed gevulde contentkalender zorgt voor het behalen van doelstellingen als: meer registraties en meer sociale interacties.

NL-ix internationaal opereert in een hele specifieke technische branche, waardoor we ook via Google rondom specifieke trefwoorden het event kunnen promoten. Google Ads is daarom naast Social Media ook een belangrijk marketingmiddel.

Met een livestream op Twitter verzorgen wij ook tijdens het event voor interessante content over sprekers en het programma.

Werkzaamheden

50%

Meer bereik op Facebook

17.700

Views op LinkedIn over Event

17

Social Media Ads campagnes

Bovenaf Kurhaus 1500x1000

Lees ook het volgende project!

Websites
Ondernemersgala
Websites
Linda Wes
Websites
Fysioplein
Websites
Jeugdhulp Holland Rijnland
Websites
Johannes van Dam
Websites
Valstar Simonis

We hebben nog meer cases waar we ontzettend trots op zijn