nl-ix
Online marketing voor NL-ix: The Neutral Interconnect Days 2019
Klant
NL-ix
Soort project
Marketing
Het resultaat
Bekijk website

Online marketing aanpak

Om de naamsbekendheid en de online community te vergroten, zetten wij voorafgaand aan het event wekelijks social advertising in. Een goed gevulde contentkalender zorgt voor het behalen van doelstellingen als: meer registraties en meer sociale interacties.

NL-ix internationaal opereert in een hele specifieke technische branche, waardoor we ook via Google rondom specifieke trefwoorden het event kunnen promoten. Google Ads is daarom naast Social Media ook een belangrijk marketingmiddel.

Met een livestream op Twitter verzorgen wij ook tijdens het event voor interessante content over sprekers en het programma.

Werkzaamheden

50%

Meer bereik op Facebook

17.700

Views op LinkedIn over Event

17

Social Media Ads campagnes

Bovenaf Kurhaus 1500x1000

De samenwerking met de klant verliep erg prettig, waardoor wij volgens een strak schema te werk konden gaan.

Dion Jongmans, Senior Front-end developer / Webdesigner

Lees ook het volgende website project!

Websites
Nieuwe website voor Erions
Websites
Nieuwe website voor Raimondi’s Trading Company
Online Marketing
Online marketing voor Haffkamp Campers Randstad
Websites
Nieuwe website voor The Heed Gallery
Websites
Nieuwe website voor OrcaCare
Online Marketing
Online marketing voor PLUS Fahrenheitstraat
Websites
Nieuwe website voor Ventus
Websites
Nieuwe website voor Avonturia
Websites
Nieuwe website voor Fancee Software
Websites
Nieuwe website voor Robert van de Graaf
Websites
Nieuwe website voor Klimaatfonds
Websites
Nieuwe website voor Bolman Cleaning