Online marketing voor het Miljoenenontbijt 2019

Miljoenen ontbijt 2019

Online marketing aanpak

Belangrijk voor deze campagne was herkenbaarheid. In een korte periode moest het ontbijt bij een grote groep ondernemers bekend worden. Daarom was de branding op de social media kanalen erg belangrijk. Wij verzorgden de social media branding voor VNO-NCW West en de tooling waarmee zij berichten konden opmaken. Ook de uitingen voor de Miljoenenontbijt campagne ontwierpen wij (op basis van de huisstijl van de website).

Voor diverse regio’s hebben wij social advertising ingezet op Facebook, Twitter en LinkedIn. Deze campagnes waren puur gericht op websiteclicks naar de aanmeldpagina.

De doelstelling van 1000 gesponsorde websiteclicks hebben we gehaald. Naast deze websiteclicks waren er ook nog organische websiteclicks, paginalikes, likes op de berichten en een heel groot bereik.

Werkzaamheden

143.726

gesponsorde impressies

gesponsorde impressies

gesponsorde websiteclicks

Wil je meer weten over onze werkwijze of ben je benieuwd naar het resultaat?

Eventpromotie Social Vno

Bekijk ook andere projecten!

Websites

Canon Business Center Nederland

Online Marketing

Werkse

Online Marketing

LifeCheck campagne budgetcoaching

Websites

Duiker

Online Marketing

Miljoenenontbijt 2023

Websites

Avifauna

We hebben nog meer cases waar we ontzettend trots op zijn