Online marketing voor Maatwerk voor Mensen

Maatwerk voor mensen
Online marketing voor Maatwerk voor Mensen
Klant
Rijksoverheid
Soort project
Marketing

Online marketing aanpak

Om de community zo snel mogelijk te laten groeien tot een kwalitatief groot platform is er gekozen voor een crossmediale aanpak. Om de verschillende doelgroepen en stakeholders te bereiken, wordt er social media marketing ingezet op LinkedIn en Twitter. Dit zijn de twee platforms waar politiek en bedrijven samen komen. Een contentspecialist op locatie zorgt niet alleen voor de geschreven content op deze kanalen maar ook voor mobiele journalistiek. Met pakkende video interviews, worden praktijkcases uitgelicht en succesverhalen gedeeld. Deze video’s zijn een aanvulling op de geschreven content op de social mediakanalen en een nieuwe vorm van contentverspreiding. Deze video content is meer ‘snackable’ en zorgt bovendien voor een betere algoritme. Natuurlijk mag in deze social media mix de social advertising niet ontbreken.

Werkzaamheden

550

Volgers op LinkedIn (binnen 3 maanden)

400%

meer Website bezoeken

24

Proeftuin Praktijkvoorbeelden

Quotes

Lees ook het volgende website project!

Websites
Nieuwe website voor Erions
Websites
Nieuwe website voor Raimondi’s Trading Company
Online Marketing
Online marketing voor Haffkamp Campers Randstad
Websites
Nieuwe website voor The Heed Gallery
Websites
Nieuwe website voor OrcaCare
Online Marketing
Online marketing voor PLUS Fahrenheitstraat
Websites
Nieuwe website voor Ventus
Websites
Nieuwe website voor Avonturia
Websites
Nieuwe website voor Fancee Software
Websites
Nieuwe website voor Robert van de Graaf
Websites
Nieuwe website voor Klimaatfonds
Websites
Nieuwe website voor Bolman Cleaning