DutchEnglish

Online marketing voor Maatwerk voor Mensen

Maatwerk voor mensen

Klant

Rijksoverheid

Soort project

Marketing

Het resultaat

Bekijk website

Online marketing aanpak

Om de community zo snel mogelijk te laten groeien tot een kwalitatief groot platform is er gekozen voor een crossmediale aanpak. Om de verschillende doelgroepen en stakeholders te bereiken, wordt er social media marketing ingezet op LinkedIn en Twitter. Dit zijn de twee platforms waar politiek en bedrijven samen komen. Een contentspecialist op locatie zorgt niet alleen voor de geschreven content op deze kanalen maar ook voor mobiele journalistiek. Met pakkende video interviews, worden praktijkcases uitgelicht en succesverhalen gedeeld. Deze video’s zijn een aanvulling op de geschreven content op de social mediakanalen en een nieuwe vorm van contentverspreiding. Deze video content is meer ‘snackable’ en zorgt bovendien voor een betere algoritme. Natuurlijk mag in deze social media mix de social advertising niet ontbreken.

Werkzaamheden

550

Volgers op LinkedIn (binnen 3 maanden)

400%

meer Website bezoeken

24

Proeftuin Praktijkvoorbeelden

Quotes

Lees ook het volgende project!

Websites
Ondernemersgala
Websites
Linda Wes
Websites
Fysioplein
Websites
Jeugdhulp Holland Rijnland
Websites
Johannes van Dam
Websites
Valstar Simonis

We hebben nog meer cases waar we ontzettend trots op zijn