Content-marketing

De aandacht van de doelgroep trekken en vasthouden doe je met contentmarketing. Door het creëren van pakkende en relevante content zorg je ervoor dat de producten of diensten van het bedrijf bij de doelgroep op het netvlies komen. Om de naamsbekendheid te vergroten en potentiële klanten aan het bedrijf te binden is de strategische inzet van contentmarketing onmisbaar.

content marketing online

Contentcreatie

Onze contentmarketeer maakt relevante en creatieve content voor blogs, social media en zoekmachine-optimalisatie. Content komt het best tot zijn recht als het een onderdeel is van een gedegen plan. SocialLane voorziet daarom in de contentstrategie, de creatie én de uitvoering. Wij maken content die niet alleen leuk en vermakelijk is, maar ook precies de specifieke behoeftes en het gevoel van de doelgroep aanspreekt.

Wij zetten content-marketing in voor:

Online branding

Herkenbaarheid is één van de belangrijkste onderdelen van contentmarketing. Dit doen wij door middel van het doorvoeren van een duidelijke online branding.

Meer traffic

Pakkende en relevante content zorgt voor meer websitebezoekers. Door het regelmatig posten van content blijft de website bezoekers trekken.

Community building

Door regelmatig pakkende content te posten, ontstaat er een (groeiende) online community. Deze community zorgt uiteindelijk voor een hoger conversieratio.

Google optimalisatie
Dion-cropped

“Zonder content geen online marketing. Het is super om te zien hoe de content die ik creëer mensen aanspreekt en aan onze klanten bindt. Dat geeft inspiratie voor het creëeren van nieuwe content.” 

Celeste de Zwart, contentmarketeer

Testen en lanceren

Contentstrategie voor websites

Contentmarketing is belangrijk als je wilt dat de website goed gevonden wordt in Google. Google vindt het namelijk belangrijk om hun bezoekers kwalitatieve en relevante informatie aan te bieden. Bedrijven die dit goed voor elkaar hebben, maken meer kans om hoger in de Google-ranking te komen. Behalve dat de content relevant moet zijn, moet de website waar de content op getoond wordt ook technisch goed ingericht zijn, zodat Google de content goed kan uitlezen en verzamelen.