Op 23 april 2015 hebben wij in ons kantoor aan de Scheveningse haven een Meetup gehouden over “De Website van de toekomst”. Een onderwerp dat zeer actueel is aangezien Google op 21 april onder de naam “Mobilegeddon” een nieuwe update heeft uitgerold. Lees meer hierover in onze blog:
Het programma van de Meetup bestond uit een inhoudelijk gedeelte en een presentatie met de blik naar de toekomst. De Meetup was met 30 aanwezigen prima bezocht waardoor er voldoende ruimte was om rustig met onze consultants van SocialLane: te spreken en wat dieper op de materie in te gaan. De reacties waren dan ook erg enthousiast.
Jochem van Loon heeft de middag geopend en de aanwezige ondernemers meer verteld over de redenen en de gevolgen van deze update. Aanvullend gaf Jochem enkele adviezen om je website aan te passen aan de criteria van Google en over de laatste trends waar een moderne website aan moet voldoen.
De blik op de toekomst werd verzorgd door Trendwatcher Remy Steijger. Dit gaf een prachtig beeld van de manier waarop wij in de toekomst ons leven inrichten met digitale oplossingen. Denk hierbij aan de HoloLens van Microsoft en de Virtual Reality bril.
De middag werd afgesloten met een netwerkborrel waarbij er voldoende ruimte was om nog eens in te gaan op persoonlijke vragen.
Wij kijken met een goed gevoel terug op deze Meetup en de plannen zijn al gemaakt voor een volgende Meetup. Hoogstwaarschijnlijk op 19 juni icm een bezoek aan de Volvo Ocean Race. Blijf op de hoogte door je in te schrijven voor onze nieuwsbrief.
Hieronder een sfeerimpressie gemaakt door onze partner Het Haags Productebedrijf. Dank daarvoor.