Het Koorenhuis is op het gebied van kunst en cultuur al jaren een begrip in de Haagse regio. Voor velen is dit dé plek waar de eerste danspasjes zijn gezet, toneelstukken zijn gespeeld of een muzikale passie is geboren. Kortom een plek met het grootste aanbod van culturele cursussen en workshops in de Haagse regio.
In de communicatierichting het publiek wil het Koorenhuis de komende jaren online marketing en in het bijzonder Social Media consistenter gaan inzetten. Na een succesvolle pilot met de online promotie van de open dag op 21 juni heeft het Koorenhuis ervoor gekozen om de samenwerking met het Haagse online marketingbureau SocialLane te intensiveren.
Als echt Haags online marketingbureau zijn wij trots om dit culturele instituut te ondersteunen met de online positionering. Met onze kennis en betrokkenheid gaan wij deze week dan ook met veel enthousiasme aan de slag. Te beginnen met de promotie van het Koorenhuis op de Uitmarkt.
Wil je online op de hoogte blijven van het Koorenhuis volg hen dan op Facebook en via Twitter @Koorenhuis.
Directeur van het Koorenhuis Gert Jan Bos met eigenaar SocialLane Jochem van Loon